Kanta-asiakkuus

2880D58D-6A13-44D2-B5F7-DA61D9BE7048

Moda kanta-asiakkaana saat monenlaisia etuja, tarjouksia sekä inspiroivia tyyli- ja pukeutumisvinkkejä ja säästät selvää rahaa. Kanta-asiakkaana saat jokaisesta ostostasi ostohyvitystä, joka voi olla jopa 15 %. Lisäksi saat houkuttelevia kanta-asiakastarjouksia, joiden hintaetu on vähintään – 20%.

Voit käyttää ansaitsemiasi ostohyvityksiä 3 kuukauden kuluttua tai kerryttää pidemmällä aikajaksolla isomman hyvityspotin! Saat ostohyvitykset käyttöösi entistä nopeammin, eivätkä ansaitsemasi hyvitykset vanhene lainkaan. Ja mikä parasta: palkitsemme sinut nyt ostohyvityksillä jo satasen ostosta alkaen!

Hyvitykset ostettaessa eri summilla

5B2F8602-D6B8-414B-A432-E9A65F4F3C5F

Usein kysyttyä

Miten ostohyvitysjärjestelmä toimii?

Ostohyvitystä kertyy kaikista ostoistasi. Ostohyvityspottiin lasketaan mukaan kaikki kolmen kuukauden aikana tekemäsi ostokset. Kolmen kuukauden ”kerryttämisjakson” jälkeen ostot lasketaan yhteen ja hyvityksesi määräytyy yllä näkyvän ostohyvitystaulukon mukaan.

Mitä tarkoittaa ostohyvityksen kerryttämisjaksot?

Ostohyvityksiä kerätään kolmen kuukauden pituisissa jaksoissa. Jaksot ovat tammi-maaliskuu, huhti-kesäkuu, heinä-syyskuu ja loka-joulukuu. Ansaitsemasi ostohyvitykset ovat käytössä heti näiden kerryttämisjakson jälkeen, eivätkä ostohyvitykset vanhene. Voit jatkaa ostohyvitysten kerryttämistä käyttämättä ansaitsemiasi hyvityksiä, mutta kerryttäminen alkaa aina uudella jaksolla nollatasolta.

Miten Moda kanta-asiakasjärjestelmässä on huomioitu uusi tietosuoja-asetus?

EU:n uusi 25.5.2018 voimaantuleva tietosuoja-asetus (GDPR) parantaa kuluttajan oikeuksia omien henkilötietojensa hallintaan. Moda kanta-asiakasjärjestelmä ja sen toiminta on päivitetty vastaamaan uutta asetusta toukokuussa 2018. Tutustu Modan laajaan tietosuojaselosteeseen tästä.

Mistä saan selville oman ostohyvitystilanteen?

Käytössäsi mahdollisesti oleva hyvitys tulee näkyviin automaattisesti kassalla tai sen näkee myös viimeisimmästä ostokuitista. Tarkan ostohyvitystilanteesi saat selville ottamalla yhteyden Moda mymmällään.

Kaikki ostoni eivät ole kirjautuneet järjestelmään?

Ostot kirjautuvat kanta-asiakasjärjestelmään pääsääntöisesti reaaliajassa. Mahdolliset tietoliikennehäiriöt voivat  joissakin tilanteissa viivästyttää tietojen kirjaantumista ja näissä tilanteissa ostot kirjatuvat takautuvasti omiin tietoihisi noin viikon kuluessa ostotapahtumasta.

Miten voin tehdä osoitteenmuutoksen?

Voit tehdä osoitteenmuutoksen ottamalla yhteyden myymälään, jossa olet liittynyt.

Miten saan perheenjäsenelleni rinnakkaiskortin?

Rinnakkaiskortin voit tilata ensisijaisessa myymälässäsi. Tilausta ei valitettavasti voi tehdä sähköpostitse.

​Mitä tarkoittaa ensisijainen myymäläni?


Ensisijaiseksi myymäläksi järjestelmään kirjataan se myymälä, jossa olet kanta-asiakkaaksi liittynyt. Tämän on ikään kuin oma kotimyymäläsi, jonka tiedotteet tulet halutessasi saamaan. Moda-kortti on valtakunnallinen ja kartuttaa ostohyvitystä kaikissa Moda-myymälöissä.

Korttini on kadonnut; miten toimin?

Tilaa uusi kortti ensisijaisesta myymälästäsi, jossa olet rekisteröitynyt Moda kanta-asiakkaaksi.

Miten toimin, kun haluan päättää kanta-asiakkuuteni?

Voit päättää jäsenyytesi ottamalla yhteyden siihen myymälään, jossa kanta-asiakkaaksi liityit.